Піклуючись про комфорт споживачів, YASNO першим серед електропостачальників України почав використовувати сервіс «Інвойсинг» ПриватБанку для виставлення рахунків та прийому платежів від бізнес-клієнтів.
Наразі використання сервісу відбувається у тестовому режимі. Щомісяця частина бізнес-клієнтів YASNO, які користуються «Приват24 для бізнесу», в рамках пілотного проєкту вже отримує сповіщення про сформований рахунок за електроенергію. Його можна сплатити у декілька кліків через мобільний застосунок чи інтернет-банкінг. При цьому клієнту не потрібно вручну вносити реквізити та призначення платежу, що економить час та виключає можливість помилки. Оплата відбувається без будь-яких додаткових комісій, а клієнт відразу отримує первинні електронні документи для бухгалтерії.
Зручність та переваги «Інвойсингу» вже оцінили близько 5 тис. клієнтів YASNO. Наразі постачальник працює над розширенням переліку споживачів, які зможуть користуватися сервісом.
«Ми прагнемо зробити обслуговування клієнтів ще більш простим і комфортним. Черговий крок у цьому напрямку – це новий спосіб отримання рахунків та оплати через сервіс банку. Він дозволяє нашим клієнтам не витрачати зайвий час та ресурси на розрахунки за електроенергію. У зручний час, з будь-якого девайсу, без внесення реквізитів – оплата така ж проста, як переказ з картки на картку для фізичних осіб», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
«ПриватБанк постійно працює над створенням та покращенням рішень для здійснення платежів. Сервіс «Інвойсинг» пропонує клієнтам робити платежі, зовсім не витрачаючи зайвого часу. Будь-який клієнт, який має рахунок у ПриватБанку, може використати цей сервіс для виставлення рахунків своїм клієнтам» - відзначив керівник Дирекції обслуговування бізнес клієнтів ПриватБанку Євген Заіграєв.